Hey , Sufieha’s heree, Assalamualaikum and Hye everybody ☺ Welcome to be here ♥ . So, hows life ? aha  do whatever that you want to do , as long as you can :p wahaha~ okay, going to face PMR this year and still online, online, online, and whatever. I do like facebooking and blogwalking without feeling tired as studying , HAHA! Sad and happy do come and go, fly and swim, jog and run, wahahaha~ okay, like to friends with anyone, and my new interest is all about the ♪ piano ♫ and everything that associated with it but still don't get it. And that I'll make sure that I will get it :p wahahah~ Love my best friends as long as I live , Hahahhaha . and I love all people that know me , yeah including you ♥ . Lots Of Love , Sufieha ♥
A Moment in Sufieha's Blog :P
♔Tamrin ♥♔
Friday, May 25, 2012 | 1:31 AM | 0 love drops
Assalamualaikum :D hey, hyy! anyway, baru balik dri tamrin dekat skola. fuhh penat gila. tidur hanya untuk beberapa minit sahaja. masa datang tu syokk :D semua pakat pakai colourful :D aku semalam ngn harini dua dua purple :D btw, geng kitaorang semua tidur satu kelas ♥ 

masa petang tu okay la.then berkumpul kat surau and ceramah dekat dewan. lepas habis tu ada supper and then semua kena naik atas. btw, kitaorang celebrate birthday ashikin! :D dia bawa kek. azliff pun sama :D masa malam malam tu kat sekolah syok gak aaa kan :D haha.

masa nak tido kononnya cikgu suruh tidur awal la nak bangun pukul 3. yg geng bilik kami tu pukul 2 pun x tido lagi. actually kami semua pakat nak tido, lepastu aku mana la bley tidur dalam keadaan yg bising gila2 tu. aku ajak kawan aku sembang2 dulu. lepastu pakat makan macam2 dalam gelap. tapi kebanyakannya x tido lagi lahh.

masa dorang sibuk bising, lampu dah tutup kan. kitaorang pakat pakat jerit suruh diam. dalam gelap, mana kenal muka. bising gila bilik tuu.. haha. manala boleh tidur kaann ? :D dahla tiba2 tengah malam tu hujan lebat and ada guruh. agak menakutkan.

aku tak boleh tidur. seriously :( pukul satu lebih tu pun kitaorang dok sembang2. and ustazah pun panggil suruh tido dorang semua jawab kat ustazah :
" ustazah kami dah tidurrrr "
"ustazah kami dah tidur tapi mata ja bukak " 
alahai macam2. tapi yang paling gediknya ada sorang budak pergi pasang bunyi hantu dekat handphone dia.
dah la tengah2 malam. ape laa~

lepastu masa kawan2 aku semua dah tidur, aku still x tidur. tiba2 sapa entah pasang alarm pukul dua something yang alarm dia, dia x dengar. tapi aku pulak yang dengar. lama jugak ahh. sebab tu la x boleh lena.
dugaan sungguh.

then masa balik, aku orang yang balik last sekali -__- 


amik putri punya :D dia upload cepat gila. haha

Hearts, nurul ...e2 sayaa

♥ Past / Future ♥